9 Haziran 2016 Perşembe

Beklenen Mail

Merhabaalar!

Haftalardır beklediğim okula kabul ve Letonca dil kursuna kabul mailim bugün geldi


Aşırı şekilde rahatlamanın yanı sıra değişik duygu karmaşaları yaşıyorum. Mutluyum çünkü önümde artık sadece sigorta, vize ve uçak bileti sorunu kaldı. Yurdu henüz sorun olarak görmüyorum çünkü hala sonuçlanmadı. Değişik hissediyorum çünkü cidden gidiyorum. Yarın gidip Uluslarası İlişkiler Birimi'yle görüşücem. Her okulda olduğu gibi bizim okuldakiler de bayağı sıkıntılı insanlar, önceki yazımda da bahsetmiştim bundan. Kadın illa Temmuz ayında getirmemizi istiyor bütün belgeleri ama Ağustosun başında biz gidicez. Yarın gidip yine minnoş bir şekilde bunu izah etmeye çalışacağım. Ve 2 tane de finalim var..... Büyük ihtimal yine anlamayacak ama en azından şansımı denemek istiyorum. Ayrıca boktan iki belge için neden şehir değiştireyim ki? Teknoloji diye bi şey var, sen de bunun farkındasın. E bırak o zaman geri kalan belgeleri sana maille atayım, nolacak yani? Belgelerin fotoğraflarını yukarıya koydum, ileriki senelerde de umarım size böyle belgeler içeren mailler gelir. Şimdilik bu kadar. Mailleri tam sınava girmeden önce aldım ve o sevinçle çalışmayı bıraktım ahhafuhdsd. Sonumuz hayrolsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder