12 Temmuz 2016 Salı

Gelişmeler ve Mutluluk Patlaması

Merhabalar

Gelişmeler ve sinir bozuklukları yazıma diss olarak bu yazıyı yazıyorum şu an. Bugün uyandığımda nedense içimde çok güzel bi his vardı ve hislerim yine beni yanıltmadı.

İlk olarak yurdumdan paranın onlara ulaştığına ve yerimin hazır olduğuna, benim gelmemi beklediklerine dair bi mail aldım. Derin bi nefes alıp "parayı cebe atmamışlar ehe ehe" diye sevindim. Ardından caağnım okulumun biricik uluslararası koordinatörü mail attı. 8 Ağustos'ta okulda buluşacağımızı ve gelirken yanımızda mayolarımızı getirmeyi unutmamamızı söylemiş. Bavulum kilo sınırını çoktan aştığı için yazlık bir şeyler götürmeyi gözden çıkartmışken böyle bir mail almak beni derinden yaraladı açıkcası.. Görevliye ağlayıp AL BENİ UÇAĞA BÖYLE NOLOR diye yalvarıcam sanırım.. Son olarak da konsolosluktan mail geldi, gelip pasaportunuzu alabilirsiniz diye. Bu vizemin çıktığı anlamına mı geliyor bilmiyorum, yarın gidip almayı düşünüyorum.

Burdaki okulumda ise hibeler hala açıklanmadı. Hala sözleşme imzalamadık bu yüzden. Kafa atmam an meselesi okula. Onların suçu değil belki ama yine de ben onlara kafa atmak istiyorum.

Bu yazımı da size esenlikler dileyerek bitiriyorum, kendinize dikkat edin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder